Performance Marketing Katowice


Performance Marketing to jedno z narzędzi marketingu efektywnościowego. Głównym jego celem jest wywołanie pożądanej reakcji wśród odbiorców. Efektywność działania mierzy się poprzez ilość konkretnych aktywności np. wejście na stronę, kliknięcie w baner, wypełnienie ankiety. Nie przekładają się one na budowę wizerunku przedsiębiorstwa, lecz wykorzystują go w celu uzyskania konkretnych aktywności użytkowników. Taka forma marketingu pozwala dokładnie określić, ile kosztuje pozyskanie klienta, dlatego jest to strategia, którą wyróżnia płacenie za efekty. Warto tutaj zwrócić uwagę na optymalizację kosztów, ponieważ kliknięcie w reklamę nie jest tożsame z dokonaniem zakupu. Dlatego tak ważne jest, aby skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Wszelkie podjęte akcje marketingowe podlegają monitorowaniu. Zadaniem performance marketingu jest zmierzenie, ile dana reklama przyniosła konkretnych reakcji odbiorców. Dowiesz się, która z Twoich reklam przekłada się na największe zyski. To narzędzie całkowicie ignoruje, ile osób zobaczyło daną reklamę. Najważniejsze jest to, ilu potencjalnych klientów wykonało pożądany ruch. Oczywiście odbiorca jest odpowiednio zachęcany do wykonania konkretnych czynności. Ponadto poznasz, które działania marketingowe są najmniej skuteczne. Dzięki temu całkowicie wyeliminujesz nieopłacalne i niepotrzebne reklamy. Na podstawie zdobytych informacji będziesz mógł zaplanować kolejne działania, które przełożą się na zwiększenie zysków z działalności.

Nasi eksperci zaplanują najlepszą dla Ciebie strategię przy użyciu narzędzi Performance Marketingu, takich jak Google czy Facebook. Pomożemy w ustaleniu grupy docelowej, osiągnięć oraz w wyborze właściwej platformy reklamowej. Wyjaśnimy, jakie narzędzia mamy do dyspozycji oraz ile wynosi koszt kampanii. Z nami nie musisz bać się wykorzystania ciężkiej artylerii e-marketingu, a nasze działania zwiększą zasięg Twojej firmy, usług i produktów oraz przełożą się na wzrost zysków.