Social Media odgrywają coraz większą rolę w marketingu internetowym. Do dyspozycji mamy takie narzędzia jak Facebook, Twitter, GoldenLine, LinkedIn, YouTube, Instagram itp. Jest to znakomity sposób na budowanie wiarygodności swojej marki, wykorzystując w tym celu zaangażowanie użytkowników.

Obecnie nadal jednym z rozwijających się kanałów jest Facebook. Kampanie Facebook polegają na stworzeniu fanpage danej marki, który ma na celu przyciągnąć uwagę i zachęcić użytkowników do aktywności, co z kolei przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Kolejnym popularnym narzędziem Social Media jest Twitter. Jego używanie wiąże się z pewnymi ograniczeniami, przede wszystkim podczas tworzenia informacji – jej długość nie może przekraczać 140 znaków, ale od niedawna wymienione w tweecie konta użytkowników nie wliczają się do tego limitu. Z tego powodu kampanie Twitter powinny być dynamiczne i błyskotliwe. Ich dużą zaleta jest fakt, że umożliwiają bezpośredni kontakt z fanami.

Warto też pamiętać o LinkedIn i GoldenLine. Już sam LinkedIn łączy przeszło 400 milionów użytkowników z całego świata, co pokazuje ogromny zasięg tych narzędzi. Kampanie GoldenLine, LinkedIn powinny poruszać przede wszystkim tematy związane z biznesem, ponieważ te społeczności łączą ludzi zainteresowanych rozwojem i pracą.

Social Media nie mają tajemnic przed Rocket Media. Nasi specjaliści pomogą Ci w prowadzeniu kampanii, określą grupy docelowe, dzięki czemu Twoja marka będzie szybciej rosnąć w siłę i systematycznie zbuduje swój pozytywny wizerunek w sieci.